Mys pys

Sitter i köket och myser med lugn skön rock och en massa tända ljus. Killer springer och vill busa, Sakjo sitter i knät och är lite försiktig. Funderar på om jag ska börga städa i veckan så man kan julpynta snart kanske :) Det är såå mysigt att pynta, baka lussebullar (jag älskar lussebullar), dricka glögg och ha det varmt och mysigt bara. Men jag är så sugen på att flytta nu också. Ny lägenhet, nya prylar. Jag tycker om att inreda, det enda som stoppar mig från att köpa en massa massa saker hem just nu är jag min ekonomi knappt existerar för tillfället. Blir lite knasigt nu när jag bytt jobb och så. Well well. Ska pussa lite extra på Dennis och säga att vi ska flytta snart. Hihi såg innnan idag att han surfade runt och kollade på soffor, kök och lite så. Vi får hålla tumarna på att det sker snart, för jag blir så otålig när det är något jag vill. Helst ska de ske senast dagen efter enligt mitt tycke. Men det går inte alla gånger. Så där är jag som en treåring. Jag har inget tålamod. Den som väntar på något gott... väntar helst inte alls haha!

Nu ska jag mysa ner mig och förhoppningsvis kunna sova inatt också.

/Jes



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback