Snart är det jul igen

Nere på jobbet så fick jag en mysig julkänsla i magen. Lite sådär man fick när man var mindre, och visste att första advent och lucia närmade sig. Och julkalendern. Så medans jag gick och pysslade hittade jag fina juldukar som jag var tvungen att lägga på borden. Och det blev jättemysigt. Så i min ensamhet hoppade jag omkring med ett leende på läpparna och ville bara ha en stor snöhög att kasta mig i. Började planera lite på den kommande helgen, och kom överens med mig själv att jag ska minsan baka både lussebullar och pepparkakor på söndag. Och på lördag så ska jag sätta upp elljusstakarna i mina fönster. Iiiiih! :)

I morgon så blir det torsdag. Det börjar bli läskigt hur tiden springer ifrån mig. Jag hinner knappt blinka på måndagmorgonen innan helgen står vid fötterna. Och Dellas och Timothys lillgrabb närmar sig sitt första andetag! Hon blev dock lite orolig häromdagen, och misstänkte förstorad njure. Sen tog de prover och skulle se ifall det var urinvägsinfektion. Hoppas det inte är något! *Klapa snel Dela och snel mage*

Nu ska jag ta och busa med katterna och se om jag lyckas fånga den lilla svarta faran på bild.

Hej hopp!



aaaw

2007-11-29 // 15:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback