Stackars totto :(

Usch Kingen är halt. Upptäkte det idag när Sassa skulle rida och jag filmade. Så det blir ingen tävling i helgen. Så nu får vi se hur halt han är i morgon, och kolla av hur länge han behöver vila och om ev. veterinär behövs med i bilden. Attans, säger jag bara.

Annars sitter jag nere på jobbet just nu. Har pluggat lite vid datorn, så då lånar jag den en snabbis och skriver ett inlägg också. Lite busig kan man vara :) Men det är lugnt och skönt här nere, som vanligt. Jag funderar på om jag har världens skönaste, om inte iallafall slappaste jobbet. Det jag gör är att tvätta kock kläder och så (inte jobbigt att lassa i två maskiner, trycka på en knapp sen klart), tar emot kunder och tar betalt för gym/bastu/fika eller whatever (som sagt, inte mkt folk här), putsar lite och sen typ inget mer. Ibland får jag duka upp i konferensen och det är inte så avancerat det heller (papper, penna, kaffekoppar, godis). Om jag nu tar priset för slappaste jobb eller inte så säger jag bara "I LOVE MY JOB"



image36

Framsidan vid jobbet, röda byggnaden är mitt jobb. MYS!

Ska fixa en bra bild någon dag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback