Tiden rusar iväg

Jag satt och läste min bästaste bästa väns blogg idag. Ett två tre slog det mig att hennes son ska snart ta sitt första andetag på denna jord! En härlig ilning åkte igenom kroppen på mig och jag ville nästan gråta. Ringde henne på en gång och berättade min känsla. Det är konstigt hur saker och ting blir här i livet igentligen. Della ska bli mamma. Hon har sin lillkille i magen som bara växer och vill ut. Det är 46 dagar kvar! Det känns som att det var igår vi satt i hennes lägenhet med graviditetstestet och det visade positivt. Just då var det en lättare förvirring tror jag, men jag visste hela tiden att hon skulle behålla det. Du kommer bli världens bästa mamma, Della! Och Timothy kommer bli världens bästa pappa. Och lillkillen kommer vara så stolt över er när ni ska gå på föräldrarmöten och allt vad det blir. "Det här är mina tuffa föräldrar" tror jag att han kommer tänka.

Herregud, kom nu lillen! Kan inte vänta med att få träffa dig. Nu kom lyckokänslan tillbaka :)



Åååh, nu börjar jag nästan gråta! Jag som precis satt på mascara för att snart bege mig utåt. Prutt på dig! Gulle :)

2007-11-21 // 14:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback