Utmaningen

Reglerna är:
1. Länka till den person som utmanat dig.http://daniellalamb.blogg.se/
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana sedan 7 personer i slutet av ditt inlägg.

Sju sanningar om mig:
I. Jag tycker det är jobbigt att vara ensam en längre stund.
II. Jag har haft panikångest, på grund av för mycket stress.
III. Jag är livrädd att skada någon i trafiken när jag kör. Skulle inte orka leva med mig själv om jag blev vållande till någon annans skador :/
IV. Jag och Della har samma sjuka smak på roliga underkläder :)
V. Jag är hysteriskt rädd för nålar/sprutor. Ska jag ta blodprov får jag kraftig ångestattack och beter mig som en treåring, samtidigt som jag gråter.
VI. Jag äter aldelles för mycket kakor!
VII. Jag har sovit ute på en parkbänk. Sjuk historia haha.

Jag utmanar: Alla som läser det här :)


Hahaha! parkbänken... Då kan du ju skriva med att du/vi blivit mordhotade av ett gäng ;) Det är ascooooolt!

2007-11-08 // 11:59:10

HAHA! fyfan vilken kväll det var :)Vi borde fan skriva en bok om våra galna kvällar ^^

2007-11-09 // 18:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback