What to do? What to do..?

Så var det fredag igen. Ganska skönt tycker jag för då har man en ledig helg framför sig. Men jag har ingen aning om vad jag ska göra. De flesta ska nog ut och supa, men jag har totaltappat suget för att festa. Visst, jag kan ta ett glas vin eller någon öl ibland, men just att festa orkar jag inte. Det känns så meningslöst att stå bland massa främmande folk i superhög musik och vara nära att få tinitus samtidigt som man ska hinna bli fullast och ha roligast där inne. Typ. Jag vet inte om jag bara har hamnat i en "tantsvacka" eller vad vi ska kalla det. Men att åka in til stan och kröka är inte så lockande för mig längre.

Men igår var jag faktiskt ute efter jobbet och tog ett par öl med Jennifer, Tomie och hela bunten, och det var jätte trevligt. Men jag skulle nog tänkt på att jag inte dricker lika ofta så alkoholen slår till lite skönare och på lite mindre mängd än förr. För ett två tre var jag askalas. Men som tur va så kom min älskade Dennis och hämtade mig.
Och jag måste bara säga att jag fick en flaska vin utav mitt jobb igår! Oh vad jag älskar dem! Det var en liten middag där på kvällen i matsalen och jag stänger kl 19 i mitt lilla café. Så dom frågade om jag kunde stanna kvar och servera, vilket jag kunde. Det var en jätte lugn middag och tiden gick snabbt. Sen när jag skule gå hem fick jag välja mellan en flaska rött eller vitt som tack för hjälpen. Så tack igen Jojje!

Under tiden som jag har skrivit detta, kanske lite meningslösa inlägg så har jag fortfarande inte kommit på vad man ska hitta på idag. Bio? Biljard? Hyra film och  äta en massa massa godis? Vad gör man som "nykterist" som inte kostar så mycket pengar?

Aja, hoppas jag kommer på något snart. Ska städa lite så länge.


Trött Killer :)


/J



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback