Duktig tjej

Yes, yes, yes! Jag har fått jobb på stadshus källaren nu! Ska åka ner till coop i veckan och säga upp mig. Lilla Sofie fick jobb på Prinsen samma dag :) Vilket jävla flyt vi har. Så aldrig mer ska jag jobba på Coop. Aldrig!

Igår var jag, Jennifer, Ante, Mickis, Daniel och Kenny ute och härjade. Började festa lite hos Daniel  och Jennifer sen gick vi till O'learys. Jag har nog aldrig haft så kul som jag hade igår. Och dansa gjorde vi. Vi fick hela dansgolvet att gunga :D

Så idag var jag inte allt för pigg. Åkte med Ellis till Hem ljuva hem och shoppade lite, sen åt jag. Sen har jag typ bara sovit hela, hela dagen. Inte allt för smart, eftersom jag inte kan sova nu :( Ska jobba i morgon så jag måste försöka få ett par timmars sömn iallafall. Har druckit lite te, får se om jag blir trött snart.

Well, well

God natt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback