Back in the game?

I morgon ska jag åka och titta på en häst ute i västerhaninge/tungelsta. Den är dock halt så jag kan inte rida, men jag ska hälsa på och så. Hoppas, hoppas att det är någon jag skulle komma överrens med! Det var ett par stycken andra som också skulle kika, men hon skulle ta den tjejen som passade bäst med hästen, vilket är bra att de inte endast går på hur man rider. Hoppas jag har en chans!

Känns så himla bra! Så håll tummarna på att jag får tillbaka mitt liv!

image89
Fin va? Ser lite arg ut bara :) Dålig vinkel tror jag.


Det roliga är att jag fastar oftast för skimmlar :) Det brukar funka hur bra som helst, konstigt nog. Jag kan rabbla upp en massa skimmlar jag ridit och haft :)


Men jag ska inte ropa hej, föräns jag har hoppat över ån.


» jenni

hur gick hästspaningen?
*nyfiken*

2008-04-17 // 19:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback