Countdown

Så försvann ännu en helg. Jag har haft ganska kul ändå :) Druckit en aning för mycket vin kanske. Känner att kroppen verkligen tar stryk av det :/ Men som sagt, är huvudet dumt, får kroppen lida.

Sitter hemma och började småstäda och fastade vid datorn. Jag måste städa och skura golv känner jag. Och i morgon är det tvättid efter att jag kört familjen Vass/Lamb till Skavsta flygplats. Sedan på tisdag ska min lilla elsklo-kisse kastreras. Usch han kommer hata mig för att jag lämnar bort han för det. Känsn lite jobbigt må jag säga, men vi får hålla tummarna för att allt går bra med KillerPiller.

Kom även på att det är inte ens 2 månader kvar i skolan. Det är typ 47 dagar, med helger inräknat har jag för mig. Helt galet! Har inte tänkt på det på det viset. Jag måste bara slå mig själv på käften, bita ihop och vara där. Jag menar, hur svårt ska det vara? Det är ju bara några dagar till, sen aldrig mer. Nej, skärpning fröken Jessica!

Nej nu ska jag poppa musik och göra det riktigt fint hemma.


Adios!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback