fredag

Solen skiner :) Woho!


Igår var det en mycket lång dag. Först åkte jag med i baksätet när Sassa övningskörde med körskolan. Det var jätte kul och hon är jätte duktig! Du har snart körkortet, gumman. Efter det åkte vi hem till mig, spelade lite Guitar Hero innan vi åkte ner till mitt jobb. Och nere på jobbet så tittade Malin förbi, efter henne kom mamma. Vi satt på baksidan och solade lite och snackade skit när det inte blåste.

Efter jobbet så åkte jag snabbt som ögat bort till Tungelsta för att kika ´på hästen. Det jag inte vet är att hon har mailat mig om att de eventuellt ska flytta till Tumba och att det inte var någon idé att titta på henne förens jag visste om jag skulle vilja rida i tumba. Så där står jag och Sassa och hittar inte en kotte. Kikade på hästen i boxen dock, hur söt som helst! Så det var lite tråkigt att de kanske ska flytta. Men jag sa att om de flyttar så kommer jag varken ha råd eller tid att åka, men om de stannar så vill jag mer än gärna träffa dem.

Efter det åkte vi till Ekeby för att hälsa på Emelie. Jag fick en klump i magen när vi åkte in på alén mot stallet och tittade ner mot KingKongs hage. Det kändes sjukt jobbigt att vara där, ledsamt lixom. Så vi smyger runt för att se så vi inte skulle träffa M som äger hästarna. Kusten såg klar ut, så vi hoppade ut. Men ack så fel vi hade. Där kom M traskandes med sin vovve. Jag fick ont i magen, visste inte hur jag skulle bete mig, hon såg lite nervös ut också. Men jag tror det är för att hon skäms. Jag hoppas hon skäms! Sättet hon agerade på när hon blev arg på mig i telefon och tog mitt liv ifrån mig var omoget och orättvist. Men sånna smällar får man ta här i livet.

Hon hälsade iallafall, pratade lite precis som inget hade hänt, unghästen mådde jättebra och var tjusig nu. Inte ett ord om Kingen. "Har ni vart nere och hälsat på hästarna?" Den frågan fick mitt hjärta att gå sönder och jag satte mig i bilen. Jag orkade inte gå ner och titta på han. Hemskt. Men men för övrigt gick det bra :) Vi träffade Emelie och snackade skit en stund.

Idag är det ju fredag! Jag är inte i skolan :/ Vaknade för sent och är för trött. Well well. Senare idag ska jag kanske följa med familjen Larsson på Tv-inspelningen av parlamentet. Haha ska bli ganska kul. Får se om jag pallrar mig iväg bara. Annars blir det en lugn helg. I morgon ska jag följa med Sassa när hon ska kika på en häst, dock i ösmo typ. Ska bli kul ändå.

Nej nu måste jag äta lite frukost.

Bajjbajj


Men hörru, vi ska ju på kalas hos Larssons på lördag också!

2008-04-18 // 10:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback