Fredag!

Woho! Äntligen fredag!

Tänkte precis sätta mig ne roch uppdatera lite om vad som hänt p¨å sistone, ser dock att klockan är massor.

Måste kila en stund, återkommer om nån timme.


HEEEEEJ, MIN LILLA LOPPA! Shoppingen suger har borta :( Jag blir helt deppig! T.o.m Timothy har shoppat mer an mig liksom....

Tankte bara saga att jag hittade en tupklanning med ett svart stort band runt midjan som jag tankte du kanske skulle gilla. Den har dock sant dar extratyg i som gor sa att klanningen puffar ut sig, sa jag tror inte att det ar din stil riktigt... Du vill val att det ska vara mer tight?

Aja, hoppas ni har det bra i Sverige iaf. Jag maste deppa mig i soffan. JAG HAR INGEN SHOPPINGGLADJE! :( Men jag ska iaf permanenta mig pa tisdag! HIHIHI
ME LOOOOOVE YOU

2008-04-25 // 16:46:31

Men alltsa, jag tror inte att jag kan ta kort och lagga upp for jag har glomt sladden hemma. Men jag tror faktiskt inte att du skulle gilla den. Eller jo, du skulle gilla den men du skulle inte vilja ha pa dig den sjalv for du skulle tycka att den satt fel pa dig. Den ar ratt extrem. Men jag ska leta vidare! Hoppas att jag hittar nagot billigt och fint, annars koper jag ett linne eller sa at dig!

Nu har vi planerat vara dagar har i Blackpool och vi har sagt att pa mandag stickr jag och mamma till stan ensamma sa att jag kan shoppa allt mitt. Wiiiee!

Vagnen ar soet! Du kommer alska att kora den. Det ar sa latt att kora den sa man vill kora hela tiden haha!

Men du! Jag fattade inte ett ord du sa om biljetter till middagen och grejer? Men jag tankte pa en grej angaende det... Du kan val ge
min biljett till Sassa? For jag kommer ju traffa henne innan jag traffar dig for vi ses ju inte forran pa din skiva :)

Ha det sa bra!

2008-04-26 // 15:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback