Fuckers, so happy together!

God morgon, god morgon. Nu sitter jag här och smuttar på lite te. Är ledig från skolan idag eftersom det är tävlingar i servering, och jag tävlar inte :) Skönt med lite ledighet när det är fint väder ute! Det är så mysigt med vår och allt. Välbefinnandet stiger till tusen.

Förutom att skriva så sitter jag och tänker på lite allt och inget. Skulle vilja flyga bort någonstans för en vecka elelr två. Och jag Behöver inte åka till turkiet eller thailand. Skulle vilja åka tillbaka till England. Mysiga England. Är lite (elelr ganska mycket) Avis på Della med familj som åker på snart. FUSK! Men jags ka spara ihop en slant och sen åka iväg efter studenten och sommaren. Känner inget behov av att lämna sverige under sommaren.

Satt och kikade på Dellas blogg och hittade de här bilderna. Hur mysigt hade inte vi det? Skulel nästan behöva lägga upp alla bilder så ni förstår :)

Men men nog om det.

Måste berätta att vi köpte en ny soffa igår! Och priset kan inget slå.  250 kronor! Jag skojar inte. Vi råkade svänga in på en second hand butik här i haninge och så såg jag denna fiiiina soffa och blev kär! Så vi slog till och köpte hem den. Gav den gamla svarta skinsoffan till min gylliga lillebror. Han fick även vår gamla svarta tv bänk och ett glasbord på svart stomme. Så nu är hans rum sjukt fint :) 

Såhär ser den ut

  

Tjusig va? :)



Åh! FETT snygg

2008-04-15 // 11:35:36

Hihi visst är den :)

2008-04-15 // 12:06:55
» jenni

fiiiiin!
nästan lika snygg som en röd ;-p

2008-04-15 // 13:26:44
» Sassa

AAAH den är ju hemsk!!!

2008-04-15 // 16:13:29

Är du skön, sassa? Sjukt snygg och grymt skön!

2008-04-15 // 20:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback