God kväll

Är hur seg som helst och vaknade för en liten stund sen efter en nap. Jag, Sassa och hennes mamma var ute och tog några öl igår och hade det ganska trevligt. Knatade hem vid 2 eftersom jag skulle upp tidigt idag. Vid kvart i 8 studsar Jennifer in och hojtar att vi har bråttom till tåget. Följde med henne till Idol auditionen idag. Så det var bara att kliva upp, på med lite kläder och solglasögon och springa till tåget. Väl framme så var det typ sjukt mycket folk så vi ställde oss i kön. Och vi stog, stog lite till, och ännu mer. Vi var där strax innan 10, och stod i kön som knappt rörde sig tills klockan var runt 2. Då bestämde vi oss för att sätta oss i gräset tills kön blev mindre. Men tror ni att det hände något? Nej. Så vid 3-halv 4 så berättar de att man kan ta en nummerlapp inför i morgon och komma tillbaka då. Så i morgon vid 9 gäller det igen :) Hoppas solen skiner i morgon med bara.

Så idag blev det en mysig dag i solen med massa allsång med idol sökande!




Annars har det inte hänt så mycket mer. Jag och Sassa har tränat som HurtBullar AB den här veckan, och det är galet skönt må jag säga. Men nu har vi vilat i 2 dagar för att bli av med träningsverk haha.

Min lilla Killer Piller har ju blivit kastrerad också. Skönt för han tror jag. Men gud vad jag tyckte synd om han när han kom hem! Han var typ full och hög på samma gång, vinglade omkring här hemma med en tratt runt halsen då vi öronmärkte han med. Det såg ganska kul ut haha. Han gick två steg rakt fram, 6 åt sidan för att sedan ramla omkull på ryggen. Och så gick han in i alla bordsben och dörrkanter med tratten och fattade inte varför han satt fast. Snuttegull! Men nu är han pigg och glad och som sig själv.

I nästa vecka händer det massor kan jag också meddela. Skola på måndag och tisdag, mösspåtagning på onsdag (wohooo), åka till finland på torsdag för att hjälpa Sassas mamma flytta dit. Jag ska köra stor skåpbil med grejerna i Finland! Haha hur galet kommer inte det att bli? För det första så är promille halten för fylla där på 0,5 och är man inet typ full då? :/ Sen kör de som idioter där har jag hört. Men jag kör ju stor bil så störst går först, right? Sen åker jag och Sassa hem igen på fredag kväll och är tillbaka i Sverige på lördag morgon.

Men så ligger det till :) Nu ska jag ta och hämta sassus för att åka till henne och packa ihop inför flytten efter Finland.

So long!


» jenni

mösspåtagning på onsdag?! :-o
har tiden gått så fort?
OMG!

2008-04-27 // 10:11:18

http://www.mamasandpapas.co.uk/product-187274900/type-i/view/zoom/

Dar ar den TYP! Det ar inte samma kladsel oh varan vagn ar en lite aldre modell. Men det ar inte mycket skillnad.

Roligt det skulle bli om vi kunde forkroka tillsammans allihopa!

Idag har fic shoppat en del, men det ar fortfarande inte som det var forut. Ska sy om en klanning nu faktiskt... Blaaaaaaaaaa! Trakigt att vara fet nar man shoppar hahaha. allt sitter daligt!

2008-04-27 // 21:32:32

Jessica! Du uppdaterar så dåligt :-o!
Men due.. Mösspåtagning... menar du att du tar studenten då alltså?
liksom vilken tid?
vart?
för jag och Liten vill ju faktiskt komma :-s
Kramen!

2008-04-29 // 10:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback