here we go

Så nu verkar allt funka igen. Får testa och se. Sitter hemma och orkade inte knata iväg till en tretimmars lektion i samhällskunskap :/ är totalt oinspirerad fortfarande. Men men.

Jag måste bara säga att den bästa saken i mitt liv står just nu i mitt kök. DIKSMASKINEN! Ojojoj så uppskattad den är. Den är snabb och tyst, rymmer mer än förväntat, kostade typ ingenting. Och det bästa; Jag behöver aldrig mera diska! WOHO! Det här är total lycka. Så nu är det superrent och fint i mitt kök :)

Helgen som vart har det hänt lite olika. Bland annat så har ju Jessica fyllt 22 år. Så i torsdags shoppade vi i Haninge C Då jag bland annat köpte nya, snygga solglasögon och en skinnjacka. Jag är så nöjd med båda dem sakerna. Supernöjd där med! Sen i fredags jobbade jag lunch på Stadshuskällaren, slutade runt 6, tog ett glas vin och en öl på Centralen med Sofie, åkte hem till Sassa där jag snabbt däckade av utmattning. Jag har aldrig varit så trött efter ett jobbpass. Kom på att det står ju i andra inlägget haha. Well well.

Sedan lördag. Jag hämtar upp Jessica efter jobbet för att sedan hjälpa henne att fixa en massa inför kvällen. Så vi gjorde sallad och pysslade massor.  Sen vid 7-8 kom hennes vänner över och det skålades med Bålen hon och Dennis gjort, åts av pajer, sallad, ost och kex och en massa annat sjukt gott! Och jag hade verkligen sjukt trevligt!

Söndag. Vi åkte till Södertälje och hämtade vår bästa vän Diskmaskinen. Efter mycket om och men får vi tillslut igång den. YAY! Sen åkte vi och handlade mat. Så igår tillagade vi en massa god mat med tanke på att vi inte behöver disk a efter oss moahaha. Så nu slits servisen med hälsan kan jag meddela.

Och så har vi tisdag. Dagen Idag. Ska jag pallra mig till skolan? Det borde jag. Orkar jag det? Nej. Jag ska även jobab sen ikväll med. Det är skönt. Så vad ska man hitta på nu då? Leta ny häst kanske? Svar ja.

Over and out



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback