Sjungom studentens lyckliga dag..

Nu ni! Idag är det mösspåtagning, valborg, onsdag, hjälpa sassas mamma dag, jobba. Full rulle helt enkelt. Då vi har mösspåtagning på valborg tror jag att de flesta kommer vara apraka innan 5 idag. Ska bli spännande att sitta på jobbet idag :/ Men jag fick order om att blir det de minsta oroligt där nere så ska jag låsa dörrarna, stänga och gå hem. Men Sassus kommer sitta där nere med mig iaf :)

Ska försöka ta bild från idag så ni får se mig med mössan på :) Speciellt Della! Så håll utkik runt halv 2-2. Allt det här k'änns så jävla bra!  Och jag fick ha min mottagning nere på Rudans Center med. Så nu ska jag bara planera, planera och planera. Sakta men säkert börja köpa in alla saker med. Efter mottagningen knatar vi hem till mig och grillar på baksidan vid fint väder och festar vidare :)

Påtal om jobbet, så kommer jag och Jessie få jobba som små as hela sommaren. Det kommer nog bara bli vi två som ska täcka upp hela juni, juli, augusti. Vi har öppet 7 dagar i veckan 11-17. Så det är ju inte allt för långa tider, men iaf. Ska nog sätta oss ner idag och diskutera det.

Nu ska jag busa lite med världens bästa katter, spela GuitarHero sen bege mig ut.


BajjBajj


Ja! Jag vill se. Men jag far titta senare idag for vi ska aka och bada med Alexian :)

Jag tog ju kort pa mitt har at dig, din bajs!

2008-04-30 // 10:04:00

Det blev jätte fint!! :) tjusig tjej :D

2008-04-30 // 11:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback