Studenten 2008 - Bättre sent än aldrig!

Igår kom jag på att det är dags att planera min student. Vilka som ska komma, vad jag ska bjuda på, VAR vi ska vara mm. Så jag gick upp till chefen och snackade lite om att låna lokal nere vid jobbet. Hur perfekt vore inte det? Jag springer ut nere på Rudan den 5 Juni, lyx att ha mottagningen där nere med. Men hon lät bara possitiv till det och skulle höra av sig i veckan. WOHO! Satte mig ner med Ellis senare också och pratade om hur mycket av allt jag ska köpa och när. Ellis är nämligen bäst på att planera och räkna :) Så med lite av hennes expertis så kommer jag ha den bästa studenten någonsin.

Men det kommer nog bli både stressigt och roligt att styra upp allting själv. De flesta andra har nog någon som gör det åt dem, men jag ska styra min själv. Men ska man få något bra gjotrt, ska man göra det själv. Kanske...

Och i morgon är det premiär för min mössa :) Då jävlar! Ska försöka komma på en bra frisyr till den med. Tror inte jag har lagt upp någon bild på den va? Nej, tror inte det. Då så, såhär ser den ut!


           

Tjusig va?



Nej nu ska jag plugga lite snabbt sen gå till skolan. Annars händer det inte mycket idag. Jobba och kanske hinnas träna med. HurtBulle AB håller i sig.

Tjingeling!



» jenni

Åh jag är SÅ stolt över dig tjejen!
Dutti! =)

2008-04-29 // 10:24:34

Hihi :)

2008-04-29 // 10:25:42

WIIIE! JAG AR KRULLTOTT! Det vart jattefint men Alexian gar och drar i det hela tiden sa jag vet inte om det kommer bli lite rakt har och var haha men men `:)

Far jag komma pa din studentmottagning? *blygiiiiizzzzz* tihihihi

2008-04-29 // 18:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback