Too much junkie business

Ännu en helg har rusat iväg och jag hann inte skriva en rad. Har blivit lite halvtaskig på att uppdatera, men så blir det när man har fullt upp :/

Måste säga att världens bästa Della var med mig och Sandra på Oleary's igår! Hur kul som helst :) Såklart drack hon bara läsk efetrsom hon ammar. Hoppas du hade kul, gumman.

Känner att den här helgen har varit lite för mycket. För mycket av allt. Förmycket dricka, för mycket vakna timmar och i och med det så blev det väldigt lite sömn för fröken Jessica. Känenr mig som en zombie. Blä. Men jag måste ändå håll amig vaken till ikvälls å att jag kommer upp tioll skolan i morgon. På tal om det så måste jag sätta mig och plugga idag med. Och skriva ner Jojjes intervjuer.

Nej nu har jag skrivit ett par rader, det får räcka. Måste få lite mat i magen nu, sen bänka mig med Guitar Hero.

Kan meddela att jag rockar så galet att jag kör på hard nu :) Sug på den ni!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback