Trasig, igen.

Det här är inte sant. Jag är trasig. Igen! Har muskelinflamation i bröstmuskeln för andra gången. Det gör sjukt ont när tabletter och spray slutar verka. Då hugger det till som en stor knut i bröstet. Hoppas det går över snart. Jag lir lite orolig samtidigt, för när jag var inne på akuten sist för detta och inte visste var det var så sa de att jag hade symtom för propp i lungan (?!). Och vi har ju propp i släkten. Så ja, det känns ju mindre bra. Har det inte gått över om 5 dagar efter min kur så ska jag kolla upp det.

Well well. Annars då? Jo fröken Jessica var i skolan både idag och igår! Woho :) Trodde först att jag skulle ha galet mycket att plugga igen, men icke. Fick dock reda på att både jag och Sofie saknade 50 poäng för att få slutbetyg, vilket är skolans fel och de har slarvat och klantat. Så det blev lite oro och diskutioner i skolan idag, men vi kom på en lösning. Vi måste ju hoppa på en kurs för att ens kunna få de där 50 poängen. Och det finns ju inte en chans att vi hinner plugga upp en hel kurs på under 2 månader. Så vad gör vi? Jo vi hoppar på Idrott B nu i sluttampen och ska typ bara promenera och få en närvaro. gör vi det så blir det iaf ett IG, som också är ett betyg. Så nu ska vi kämpa för att få ett IG hahaha! Så jävla bra. Eller kämpa och kämpa, anstränga oss lite så att det blir ett fint slutbetyg sen den 5 Juni. Det är galet nära nu.

Har varit sjukt duktig annars idag med. Satt hela dagen på jobbet och pluggade Svensk språkhistoria idag. Ganska kul faktiskt när man väl fattade något. Så ni kanske läser sveriges nästa språkforskares blogg? Who knows :)

Min tjusiga studentmössa har ju kommit nu också :) Bara den är en stor pepp just nu. Men jag ska fixa det här. Jag är duktig, jag kan och kommer fixa det. Jag är bara lite lat.

Sen var det väl inte så mycket mer? Ska försöka hitta min minneskorthållare så jag kan putta in en massa roliga bilder på datorn. Sajko och Killer har busat bort den :/

Nej nu ska jag köra hem Sassus som sitter med jackan på och ser otålig ut :)

Bajjbajj


» agapi

Krya på dig

2008-04-04 // 08:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback