Ångest?

Fick en liten ångest attack innan idag. För mycket känslor på en och samma sång. Så efter lite hysteri, prata med Jenni i telefon och en städattack så kändes allt lite bättre.

Idag blev det chinabuffé med Ditte, städa inför ommålningen och så mat och fika hos Jenni och Engla. Självklart en massa pussandes med Liten också. Stora lilla Engla! Så nu kom jag precis hem och ska mysa ner mig i sängen med min Dennis och kika på film. Tidig uppgång i morgon då RaddanPaddan ska flytta.

Ska se om jag lyckas få över bilderna från kameran i morgon också.

Så god natt gott folk!







Iiiiik! Vi flyttar snart :) Blir så glad varje gång jag kommer på det. Vår fina nya lägenhet står och väntar på oss. Och hoppas vi kan köpa drömsoffan vi hittade på Mio möbler. Ska börja packa nu de närmaste dagarna också. Ville bara skriva det.

Natti!


» jenni

Yay!

Hoppas ni får en mysig kväller!

Vi höres imorgen!

Tack för en myspys fika!



Kramen!

2008-08-19 // 21:52:37

Tack för en trevlig lunch gumman :)

2008-08-21 // 23:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback