Blää!

Jag sitter inne på Dennis jobb och töntar mig. Ska köra ut honom till Arlanda snart. Han ska ner till Danmark och hälsa på en kompis och gå på kräftskiva. Jag vill också äta kräftor! Men jag ska hem och snickra ner mäler och hyllor för att sen öppna en flaska vin och måla om. Izza kommer eventuellt förbi och hjälper mig. Gulle du! Tar sån jävla tid att göra allt själv, plus att det är skit tråkigt att vara ensam :)

I morgon är det fredag! Wohoo vad inte roligt. Har nämligen inget kul alls på schemat, förtom att packa måla och så. Och vara utan Dennis. Men men det blir nog bra.

Nej nu blev det ännu ett tråkigt inlägg, är nog i bloggtorka.







Tack för att du finns Jenni


» jenni

=)

2008-08-21 // 11:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback