Dennis högra hand, och lite annat strunt :)

Idag agerar jag Dennis högra hand, och hans personliga driver, haha. Men för tillfället är det ganska tråkigt och jag har inget att göra :( Så då packade jag upp hans dator och bloggar lite. Är ledig idag och i morgon från jobb, men jag ska hjälpa Della och Timpa med flyttstäd och röj i lägenheten idag, och i morgon bär deras kartonger iväg till det nya hemmet på Vallavägen. Så vi blir nästan grannar. Innan idag så var vi iväg och köpte vår nya fina drömsoffa som är leveransklar om en dryg månad. Det är nog den skönaste soffan, alla kategorier. Jag som är så fattig har knappt råd att köpa ny soffa, men what the heck! I love it, så då får jag leva på hopp och drömmar i en till två månader. Man får ju offra och prioritera liksom.

Om två veckor flyttar vi också. Jag, Dennis och Della var uppe i lägenheten för någon dag sedan och tog mått så soffan skulle få plats. Kände då hur bra allt kommer bli. Och längtan blev större. Men snart smäller det.

Hästarna har fått ligga på hyllan nu i ett par dagar för min del. Jag har jobbat från tidig morgon till sen kväll, så det har inte funnits någon tid :( Saknar de små kräken! Åker kanske förbi och pussar lite på dem senare idag. Raddans ben är inte helt läkt ännu, och Jojje är på bättringsvägar. Sjukt smal, men som sagt på bättringsvägar. Så när all flytt och så är klart är jag nog back on track igen.

Nu har jag faktiskt inge mer kul att skriva. Om ens något av det här var kul för er? Well well...




Lite nyfiken på vilka det är som läser min blogg? Har lite fler unika läsare än tidigare. Vilka är ni?


» jenni

Jag läser stolt

2008-09-01 // 14:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback