Fredag

Så, då var man hemma igen. Ska snart sova, tidig uppstigning i morgon. Ska ut till hästarna på morgonen, sen jobba. Ska försöka komma ihåg att ta kort på hästarna i morgon med, för de som är intresserade. Efter det så ska jag på Highride's gig ute på Dalarö Stand Hotel. Kommer bli tok kul!

Det här med jobb btw, har just nu 2 jobb som jag väntar svar från. Kan inte säga vad det är nu, men vi får se hr det blir. Allt löser sig om man ligger i och har lite tålamod.

Och på tal om tålamod så är det inte ens en månad kvar tills vi flyttar! Hihi så jävla kul! Och jag älskar lägenheten. Blir aldelles varm av att tänka på vårt nya hem. Allt är verkligen superfint. Men tiden går ju som sagt fort när man har roligt :)

Nu ska jag ta och sova, god natt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback