Look, it's raining!

Känns som om de flesta börjar dagen med att skriva något om regnet. Så jag vill ju inte vara mycket sämre. Det har ju faktiskt regnat konstant 3 dagar. Men ndet behövdes kan man ju säga. Och det är okej så länge den där hemska åskan håller sig på ett ordentligt avstånd. Måste passa på att tjata lite om Raddan också. Tog in henne från det hemska vädret igår och slängde på ett feecetäcke så hon fick torka. Ska ut om en stund och eventellt slänga på regntäcke och släppa ut henne igen.

Sen ska jag ner till mitt jobb och göra ingenting i regnet. Jag gisar på att det kommer ner 3 personer idag. Så jag är väl förberedd med filmer för en hel armé!

Nej nu sitter jag bara och tuggar luft här. Slänger upp en bild på mina fultuffa gummistövlar jag införskaffade igår lite senare. Ska bara fatta hur blåtanden på datorn funkar.

BAJJ



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback