Sitter nere på jobbet...

...och gissa om jag har mycket att göra? Svar nej. Men jag hoppas det trillar in lite människor snart. Tills dess så tänkte jag blogga lite och sen städa och göra fint här nere.

Var uppe tidigt dag och var i stallet vid 8. Red Raddan och det gick sådär, fick sjukt ont i ryggen när hon stod stillastående i gallop och studsade. Ajaj... Och här om dagen höll vi på att ramla av. Hur ska detta sluta? Tror att vi är inne i en dåligperiod. Men skam den som ger sig! Trodde inte från början att vi skulle passa över huvdtaget. Men vi kämpar på. Hon ska ju flytta till ett stall vid österhaninge kyrka nu om någon vecka. Jojje kommer stå kvar på Dåntorp. Jag och Carina kommer ta en häst var i veckan för att ha det så organiserat som möjligt. Kommer bli askul, för det känns nästan som att ha egna hästar nu.

Well well nog om de små liven. Ikväll då? Jo då blir det rock n roll för fulla muggar! Highride spelar ju. För er som inte vet så är det mina kompisars band. Bra skit, om man får säga så. Kommer vara chafför och nykter också.

Är ledig hela nästa vecka också. Men då står det sjukt mycket saker på min Att-göra-lista. JAg ska bla; måla om 2 rum hemma, packa, hästarna, söka jobb, städa, jobba ett par timmar eventellt, hitta på något mys med Dennis (L) och sen finns det säkert en miljon andra saker som jag redan glömt ^^

Najj nu ska jag kika på lite bloggar och sedan städa.


» Sara

ah jobbiga tiden

okej najs =)

händer sen idag då ?=)

2008-08-16 // 14:04:56
» Sara

okej nice, får se

2008-08-16 // 16:24:17
» jenni

vikken tur du har att just vi kom och sa hej=)

Liten somnade i vagnen på väg hem - vi promenerade då också. duttiga oss!

Kramen!

2008-08-16 // 16:54:12

Aaaa han är världens finaste! :D

Hahaha men det låter som ngt som har med porrfilm och göra juhe!

2008-08-16 // 20:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback