sjuk, sjuk

Igår kännde jag mig så risig att jag inte kunde jobba. Utan jag åkte ner till jobbet och satte upp en lapp: Stängt pga sjukdom. Sen åkte jag hem igen och sov, sov och sov. Vaknade för en stund sedan och mår inge vidare idag heller, är febrig och svettig och seg. Vet inte om jag ska åka och jobba iaf eller stanna hemma och vila. Visst, mitt job är inte superjobbigt, men man ska ju helst göra inget när man är sjuk.

Jag skulle behöva åka och titta till Raddan också, och hoppas att hn är bra i benet så jag kan rida! Bara lunka ut i skogen en sväng. Får se hur allt slutar. Hoppas alvedonen kickar in snart så jag kan hoppa in i duschen.



Nussan dåååå

2008-08-04 // 09:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback