10 days to go..

Gutten morgen!

Jag känner mig hur seg som helst idag. Fattar inte varför jag är så trött hela tiden? Skulle nog tippa på vädret... men vad vet jag?

Idag ska jag tillbaka till jobbet. Känner mig småstel och öm i fossingen idag. Men man kan ju inte göra mer än att testa?`Gör det ont så åker jag hem, that's it. Ska ändå bli lite skönt att få jobba igen. Det är inte så mycket bokat idag och så jobbar jag bara 17-23.

En annan kul sak är att vi åker om 10 dagar. Galet nära ju! Och att det är julafton om 8 dagar.Och jag har inte köpt en enda julklapp :) Grattis, grattis, jag kommer få springa i paniken dagen innan jul. Precis som alla andra år.


Måste göra frukost, hungrar ihjäl!




jag vill pynta mer! du kommer få se snart hur mkt vi har pyntat här hemma haha.. dick vill inte sätta upp granen än :( så det står bara några små näst intill osynliga tomtar i röran.. :(

vill köpa mer pynt!

2008-12-16 // 14:42:46

sv: jo han är jätte trevlig också :)

2008-12-16 // 17:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback