Amputera

Nu har jag gått sönder. På riktigt.

Jag har så fruktansvärt ont i min högra fot. Den är svullen och ömmar. Det hela började igår när det sa klick och jag trodde jag fick ett sendrag under foten. Tänkte inte så mycket mer på det sen utan halltade glatt vidare. Sen gjorde det ondare och ondare. Gick hem och la mig med hopp om att det skulle bli bättre idag. Men icke. Det gör så jäääkla ont att jag har hoppat omkring som en halt häst hela dagen på jobbet. Men jag bet ihop och stannade kvar.

Om det inte är bättre i morgon ska jag nog uppsöka läkare för något bot mot det. Själv skulle jag gissa på att det är led eller muskelinflamation. I foten. Av alla ställen? Bra, då kan jag inte jobba.

Men vi får hålla tummarna på att det är mindre svullet i morgon och att jag kan stödja på fotfan.

Ska snart hoppa ner i badet, ska bara mysa med en god julmust och lite av det goda godiset jag och bror gjorde innan :)


AJAJAJ avslutar jag detta inlägg med. AJ!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback