Ångest!

Sjukskrivning, here I come!

Japp. Så kommer det nog att bli. Jobbade som sagt idag. Hade små ont redan när jag började, sen gick det bara utför. Men jag bet ihop under hela passet tills dom kastade ut mig :) De såg hur ont jag hade så jag fick åka hem och krya på mig. Så i morgon blir det att ringa läkaren igen och bli sjukskriven på riktigt. Tragiskt...

Så 20 år, ska bli sjukskriven och har sprungit in i väggen en gång tidigare. Det går bra för mig.

Men så kan det gå. Ska satsa på nytt yrke överhuvudtaget, och passa på att vila upp mig nu i jul och sen åker vi ju HIHI! Så min helg kommer bestå av att baka massa julgodis till julfirandet hos Mats och Ellis (Dennis päron). Längtar massa mycket vill jag lova.

Nä, nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på någon film.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback