blablabla?

Jag är trött. Var uppe klockan sju i morse då heaven vaknade och ville gå upp. Så vi gjorde välling och åt en macka. Och sen då? Jo då var det dags att gå och åka kana. Klockan 8 på en söndag. Visst! Så jag klär på mig och kliver ut i morgonkylan. Var ett tag sen jag gjorde det och vad uppfriskande det var. Men Lilltösan tröttnade snabbt och ville gå hem. Så vi gick upp igen och åt lite gröt.

När P & I kom och hämtade henne bar det av till Ekeby. Mycket roligt vill jag lova, och Emelie far nog finast av alla i sin ängel outfit. Ska se om det finns någon bild på henne man kan norpa :) Vid 2 tiden åkte jag vidare till Mats och Ellis för en fika och lite struntprat. Och sen bar det av till nästa stallo där vi hoppade Jojje. Han har talang vill jag lova.


Nä, det jag ville få ut är att jag flängt omkring heela dagen, gick upp med tuppen och är bajstrött just nu. Känns som om det var hundra år sen jag var uppe tidigt och hann med så mycket på en sån kort söndag.


-Sluta tugga luft och gå och sov Jessica!
-Ska bli!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback