Buhu :(

Nu har jag lite panik. För varje gång jag går förbi en spegel så ser jag mer och mer ut som en pojke med en rysk pälsmössa. Min hårfärg bidrar nog till stor del. Måste färga om det, sätta in slingor. Och ta ett lån för hårförlängning känns aktuellt. Usch jag känner mig lite ledsen. Jag ville ju vara fin på jul och nyår speciellt. Ha lockigt fint hår. Men nä. Jag kan inte ens sätta upp det i en toffs :( Så kort är det.

Men jag har mig själv att skylla som gjorde det. No one else is to blame.


JAG VILL HA LÅÅNGT HÅR IGEN!



» Kim

Vet du? Som tur är kommer det växa ut snart! Det tar nog inte alls långt tid ska du se! Men jag tror iallafall att du är jättefin i håret göllis!

2008-12-19 // 18:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback