Elo

Hej hopp.

Ska åka till jobbet om ett tag. Sitter och lyssnar på när min bror spelar gitarr, dricker en kaffe och slöar lite. Fast så slöa har vi inte varit. Vi har gjort en julskinka :)  Den blev massamassa god, sen gjorde vi lite enklare julgodis också. Marsipanbollar doppade i mörk choklad. Hur gott som helst ska ni veta. Enkelt men gott.

Annars händer det inte så mycket spännande i helgen. Mest jobb, sen får vi se vad vi hittar på. Slutar 02 inatt, eventuellt senare så börjar jag 11 i morgon igen. Och slutar 11. Haha, kommer nog vara sådär lagon död. Men det kan även bli tvärt om. För när jag håller högt tempo så är jag pígg. När jag är ledig och vilar blir jag gristrött. Märkligt.

Well well. Ska sminka mig nu och göra mig redo.


Hoppas ni hittar på något roligt i helgen iaf!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback