Farbror doktor

Gutten morgen.

Inatt har jag sovit som en groda tror jag.Är så sjukt stel i axlar och rygg att massage inte ens räckte. Förhoppningsvis går det bort när man rör på sig.

Jag är fortfarande sjukanmäld på grund av min fot. Och tur är det. För igår efter stallet så trodde jag bokstavligen att hälsenan skulle gå av! Fy i helvette vad ont jag hade! Det brännde i hela foten, sträcktes och spändes i fot och vad... Blä.

Men idag ska jag hälsa på Farbror Doktor med fossingen (hör du det Jessica :) . Hoppas de kan amputera bort den eller något. Iallafall få det att sluta göra ont. Hon i telefonen igår trodde som sagt att det är min hälsena som håller på att strejka. Annars så är det en skön inflamation i ett led eller muskelfäste. Ska vara på sjukhuset kvart över 10. Och får jag inget svar på vad det är för fel så ska de minnsan få höra. Jag går inte därifrån utan svar...

Well well. Jag skulle behöva kika på julklappar och så nu när jag är hemma. Men det är ingen bra idé tror jag. Inte idag iaf. Ska bara ligga hemma idag och bli ompysslad och uppassad av Dennis och Jonas :) Får se ifall någon liten vän dyker förbi.

Så på tal om julklappar, jag har ingen aning om vad jag ska köpa till alla, och vad jag själv önskar mig? Mucho knepigt!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback