...fast jag är lite dålig..

..då min sprutlande energi tvärdog efter en pizza. Oväntat? Kanske inte. Men jag somnade till i soffan och vaknade för en stund sen. Jag som ville vakna av att det var rent och fint i morgon. Men icke sa nicke. Får försöka ta nya friska tag i morgon. Ska även försöka införskaffa julklapparna och det då.

Kul att några läsare vågade sig fram :) Senaste dagarna har jag fått mer och mer besökare, vilket är jättekul!

Hej svejs på er alla!


Min älskade systerdotter och jag i våras kanske? LILLSKIT! :)






Notis till mig själv: Läkartelefontid 09:00-09:45



» H *

- haha hej på dig med ;D

2008-12-17 // 23:15:16
» Kim

Uuuh, dubbel uuh! fast jag hurrar inte för att du har ont! :( men du får ta igen dig efter allt jobbande och sånt! ;D får bli bulltajm snart då!

2008-12-17 // 23:17:11
» jenni

världens sötaste =)

2008-12-18 // 10:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback