FRAMME!

Oooh sol och varma grader! Mmm...!


HA! Trodde ni ja :)


Det spöregnar och är storm. Och då menar jag storm. Jag höll på att blåsa bort ur taxin så taxichaffisen fick hålla i mig :) Regnet öser ner och palmerna fladdrar som fan. Men jag är glad ändå. Jag och Dennis är på vår första resa <3

Resan gick sådär. Med tanke på vädret så skakade vi fram halva vägen. Just my luck. Anyhow, lägenheten är crazyass fin! Balkongen är lika stor som vår förra lägenhet. Ska ta massa kort sen får ni se.

Så planen idag är att stanna inne så vi inte blåser bort, betälla hem lite mat och dricka några groggar tror jag :) Spriten låg kall och fin i frysen. Ska leta rätt på mer internett (sitter på Dennis dator) och bo in mig.

Hur som, blååååsiga hälsningar från Barcelona!


» kim

ååh fusk endå! trotts skitväder! det blir bättre imorgon säkert! :) visa bilder nu då!

2008-12-26 // 21:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback