GRATTIS STOREBROR!

Hihi, klockan är efter 12 så nu fyller min bror Jonas år!

GRATTIS SOM FAEN på 24 års dagen!



Haha, jonas i ett nötskal :) Bjuder på dessa iaf, dagen till ära


Har lite planer för dagen, vilket jag inte kan berätta nu, för han kanske läser det och då blir det ingen överraskning :) Känner mig lagom busig just nu. Är småspeedad efter jobbet också, vilket jag brukar vara när jag bara har jobbat 10 timmar. Det är alltid de två sista på 12-timmars som tar kål på mig. Om inte hela huset hade sovit så hade jag nog städat nu. Men det går icke... Slänger nog på en film och somnar i soffan istället?


Well well, ledig i morgon så då uppdaterar jag nog med både text och bilder.


Godnatt/godmorgon.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback