Happy, happy!

Oh jag är så glad! Vi åkte till Barceloneta idag och skulle shoppa på MareMagnum. Hittade en liten guldgruva må jag säga! Var jag än vände mig om fanns det massa kläder och skor jag ville plocka med mig hem. Och det var crazyass billigt också! Hihi jag som har så svårt för att hitta grejjer annars. Fick med mig 3 huvtröjor(svart, brun och en gråish blommig), en jättefin polotröja, SKOR till nyår (loves them), en mockaväst(ny favorit), armband och en svart v-ringad tröja. Gissa vad kalaset gick på? Ca 75 euro, alltså nästan 800 kr. YAYAYAY! Fick dock inte handla för länge för Dennis tappade humöret. Men vi ska dit på tors eller fredag igen. Ojojoj vad mycket jag ska köpa med hem! Slänger upp bilder sen.

Efter det tog vi en fika på ett Ben&Jerry's fik (you heard me Jessica, moahaha). Mucho godis. Åkte hem, köpte sprit, vin och bubbel och nu är vi hemma i lägenheten. Ska ta och slappa lite med ett glas vin, sen ska Dennis nog klippa sig.

Som sagt bilder lovas lite senare. Och hej explotionen av nya läsare? :)


» anki

gud vad häääärligt =) jag får dock vänta tills i sommar :P

2008-12-30 // 17:22:19
» jenni

men envisa unge! det har inte med värmen att göra.

SOOOOOOOOOOLEN är den farliga ;-)



tänk på att det vart jul så feel free att handla med dig ngt hem till lilltjejen ;-p

Miss U!

Kramen!

2008-12-30 // 17:31:39

Hej, Skriv under min lilla petition om åldrandet där jag vill ha 1000 underskrifter :)

Du kan göra skillnad! Hjälp vetenskapen besegra åldrandet,annars besegrar åldrandet oss själva!



http://www.thepetitionsite.com/1/besegra-ldrandet-och-ldersrelaterad-sjukdom

2008-12-30 // 17:49:45
» anki

Haha, ja eller hur :P 6 månader kvar =)

2008-12-30 // 18:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback