Länge leve fredag!

Idag är det fredag. Första helgen på evigheter som jag är "ledig". Om jag hade haft mer pengar skulle jag åk aöver till norge snarast och hälsa på min älskade Jenniför, men pöånboken tillåter inte! BLÄ.

Så idag blir det till att städa, tvätta och allt sånt kul jag inte hunnit med innan. Och fortsätta leta sjukgymnast. Alla i Haninge kommun är fullsatta, tar inte emot för ens nästa år. Suck. Jag behöver börja nu nu nu. Innan den går av typ. Ska kolla i grannkommunerna också.

Annars idag ska jag kanske förbi Jenni om hon mår bättre, sen köpa en flaska vin och mysa hemma med mina grabbar. Och så ska vi göra hemlagad pizza någon dag också, med Jessica.

Blir en hästfri helg också. Ska  inte överansränga fossingen mer.

Nu blir det iaf frukost!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback