Lussefika

Eftersom Dennis var i Spanien igår så blev det inget första adventsfirande här hemma. Så idag bestämde jag och Jonas (min bror) att vi skulle fira första adventplusett idag när Dennis kom hem :) Så vi håller på att göra lussekatter och dricker glögg. ASMYSIGT!! Hihi mina katter blev kanske inte allt för vackra, men jag tror de kommer bli galet goda. Ska ta kort på det slutgiltiga resultatet sen.

Annars har den här helgen enbart bestått av stress. Mindre kul, men så blir det ibland. Skönt att ha lite mindre stress idag, men den fanns där. I morgon är det morgonfodring i ena stallet som står på schemat, sen åka till Dåntorp och rida Raddan, hem och duscha, åka till jobbet. Är ledig 2 dagar till den här veckan, vilket känns asbra. Ska försöka passa på att städa nästa lediga dag. Kommer bara inte ihåg vi9ilken dag den vara haha.


Well well nu ska jag kolla till våra lussebullar och fylla på glöggen.

Skål!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback