Must... have.. shoes..!

Idag är det den näst sista dagen på år 2008. Sen blir det ett nytt bra 2009. Har ni några planer inför i morgon? För vår del blev det som sagt inget Ibiza. JÄVLA SKIT, känner jag över det. Men what the hell, vi har varandra, vi har det bra, och det kommer nog bli en kickass nyår iaf. Skulle vilja ha med mig mina vänner och familj bara. Men jag kommer snart till er! :)

Sitter och dricker en kopp te. Ska snart bege oss till La Rambla igen. Hann inte kolla en enda butik där igår eftersom jag och Dennis gick en promenad, som tog längre tid än vi trodde. Men vi åt asgod Thaimat iaf! Åker ni till Barcelona, gå då på ThaiGardens. Hur som, idag måååååste jag hitta ett par skor till nyår. Annars är det kört. Kan liksom inte gå med mina smutsiga gympaskor? Nä. Men känn ingen press Jessica! Som tur är såg vi massa skobutiker igår. Vill ha ett par fina pumps och sen ett par vanliga stövlar. Ska även införskaffa lite andra småsaker. EFter det blir det nog Akvariet :)

Dags att fixa sig och dra!



Min fina svarta klänning!


» anki

gud vilken fin klänninge, vart är den köpt om man får fråga? =)

2008-12-30 // 11:37:45
» Kim

Gud vilken fin klänning! du kommer vara apfin ju! :)

2008-12-30 // 14:34:01

Hej sötnos! Vad trevligt ni verkar ha! Saknar dig

2009-01-01 // 19:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback