No flamenco

Har precis varit och ätit lunch på en restaurang i Diagonal Mar (shoppingcentret). Blev någon form av goda wraps med pommes för min del. Sen gick vi in på Hilton hotels och tog en drink i lobbyn. Mysigt! Kort promenad i vinden och nu är vi hemma. Tog lite turistiga bilder såklart, även på det coola huset vi bor i :)

Det blir ingen flamenco show ikväll. Thank god för att jag youtube'ade innan. Verkade vara en pyttelliten halvtråkig show. Dock inte värt 30 euro... Najj, så vi får styra om vår söndag. Dte värsta är att allt är typ stängt idag.


What's going on?


Jag är inte bitter... :)



"Thihi Mojito!"


"Nejdå, den här 12:an Mojito var inte alls stark.. host..."


Huset vi bor i.


Stork och stark!


Vet inte om jag vågar...?


Ohej då!



haha busfrön xD

jag vill också iväg :/

2008-12-28 // 18:46:52
» Kim

neeej du är inte bitter du er soooot! :)

2008-12-28 // 21:14:20
» jenni

haha vad söta ni e =)

hoppas ni har det massa kul!

Kram!

2008-12-28 // 22:31:34
» sassa

JESSICA!!!! :D ditt hår är ju BAJS NAJS :D me like

hjärta

2008-12-29 // 04:11:51

Tiiihi! Ni ser ju ut att ha det bra iaf :)

Njut fullt ut och drick lite mer(för starka)läskigt gröna, mycket goda drinkar ;D



Btw, du är ingen ryskpojke.... hahah

2008-12-29 // 10:21:27

Sassa: Tack gumman!



Anonym: Är det Helena? :)

2008-12-30 // 10:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback