Seeeeeg

God morgon.

Eller god förmiddag? Sak samma, morgon är det för mig. Känner mig apseg idag. Beror nog mycket på vädret också. Men jag ska försöka pigga på mig, se om jag kan gå på foten idag och åka till hästarna. Får se om jag rider eller ej, men jag är tokridsugen iaf. Ska även förbi Kim innan stallet på en fika. Ska passa på att träffa vänner och familj nu när man är ledig. Känns som om jag hade hundra andra saker att ta itu med, men om det var viktigt så kommer jag nog på det tillslut.

Ska försöka lista ut vad man ska köpa för julklappar också... Alltid lika svårt.

Nej nu ska jag hiva piggdricka och kolla till min svullna fot.




Känner mig lika seg som det här gulliga djuret; sengångaren :) Hur gulliga är dom inte?


gullig? :S

den ser juh läskig ut! :S

2008-12-11 // 01:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback