Soffpotatis

Goder afton.

Idag är jag barnvakt åt lilla Heaven. Hon ska sova över hos mjig och Dennis hihi. Så vi har ätit, busat med katterna och började kolla på film. Så hon drack upp sin välling och efterd et tvärsomnade hon! Trodde hon skulle vara mer orolig och vara uppe halva kvällen, men icke. Mms'ade bild till Izza och hon tror att heaven känner sig jätte trygg med mig. Hihi ruuligt!

Igår blev det lite alkoholintag för min del. Skulle bara ta ett par glas vin hos Linda, men icke. Api kom förbi och sen bar det av till Station. Några shotar för mycket för min del kanske? Well well, trevligt hade vi iaf!

I morgon ska jag förbi Ekeby och kika på deras julshow :) Efter det ska jag till Dåntorp där vi ska hoppa Jojje. Raddan skulle nog också vilja hoppa, men hon har tappsko :(

Haha, juste! Glömde ju säga att jag fick min första p-bot igår. Jag blev skitsur och hela min morgon var förstörd. Så det kan gå.

Nej nu ska jag ta en nypa "friskluft", sen kika klart på film. Soffan har och kommer förbli min bästa vän idag.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback