Spindlar och julklappar

Hej hopp.

Usch jag har drömt en sån jobbig och sjuk dröm inatt :/ Det var stora vita spindlar som var jättefarliga. Dom kröp in i kroppen och la ägg i dig... Och enda sättet att dö någorlunda smärtfritt var att frysa ihjäl? Och när man sov var du tvungen att ha fötter under täcket och sen hålla munnen stängd. Låter kanske inge farligt, men i drömmen var det hur sjukt som helst! Bläääää

Sitter hur som med en kopp te. Ska vakna till liv och åka till Izza. Haha hon väckte mig nyss och var helt exalterad och sa att vi måste åka och äta på McDonald's. Why not liksom? :) Efter det så mååste jag köpa julklappar och så. Sen hem och städa det sista. Och i morgon ska jag börja baka allt julgodis hihi.

Nej, nu måste jag skynda mig på. Hörs sen :)


» jenni

låter som en film?

har du sett ngn skräckis med spindlar på sistone?=)

2008-12-18 // 11:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback