Still broken

Jag är trött. Skit trött och seg. Och det är inte bara nu, utan hela tiden. Bleeeh. Vet inte vad man ska göra för att få energin tillbaka? I vanliga fall var jag uppe med tuppen och taggad till tusen typ. Nu sover jag som ett svin och orkar knappt gå upp på morgonen. Känns ju sådär lagom kul... Not!


Hur som haver. Jag har varit hemma från jobbet i 3 dagar nu på grund av min fotfan. Ska ringa läkare idag med. Ringde igår men hon skickade mig vidare tilll att ringa idag.. Hum.. The pain is still there. Annars så har det blivit att leka med Jessica S och hästarna lite försiktigt. Igår red jag inte alls pga foten, men jag släppte Raddan lös i ridhuset och gissa om det behövdes? HAHA det var nog det roligaste jag sett i hela mitt liv. Hon sprang så det såg ut som om hon skulle dö och så skrek/tjöt hon jätte högt också. Min lilla siren :) HAr en kort film som jag ska försöka slänga upp :)

Så idag ska jag nog longera eller rida en snabbis bara. Ska undvika att skada foten mer bara. Well well..

Har en massa bilder att lägga upp d´sen också, men som sagt, katterna har tagit minneskorts adaptern.


Nu ska jag duscha och åka med min bror till stundievägledare. Han ska plugga vidare till kock eller bagare typ. DUktig bror!




sv: tack! för endast 100 kr från monki.

2008-12-10 // 11:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback