Udda jul

Min julafton bestod av Hitta Nemo, Pirates of the Caribbean triologin, choklad, McDonald's, te och lussebullar. I stort sett. Och vet ni? Jag avled inte. Inte av kräkissjukan (det var nära dock) eller av att inte fira en vanlig svensk jul. Vi hade ganska trevligt ändå.

Idag kommer bli småhektiskt. Ska först träffa en massa nära oc kära som vi inte kunde träffa igår, bla Dennis föräldrar, Dennis kusin, Jenniför, Jenni och Engla och ett par stycken till. Samtidigt ska jag hinna tvätta och packa alla kläder inför resan. För vi åker ju i MORGON. Herregud, känner jag. Har inte ens hunnit tänka på det. Om ni undrar varför jag är så till mig och tjatar lite som ett barn över resan så beror det på attd et här blir min andra utlandsresa i hela mitt liv. Har endast varit i England en gång. Sen självklart Finland, Norge och Danmark. Men det här blir min andra utlands-utlands resa. Andra gången jag ska flyga. Första resan med Dennis. Så jag har lite anledning att vara uppspelt som ett barn :)

Nu är det dags för en kopp te sen sätta lite fart.

Hade ni det trevligt igår?



» Sanna

Godmorgon

Hoppas du får en trevlig juldag :)

2008-12-25 // 08:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback