Flamenco

Igår gjorde vi inte så mycket. Vid 8-tiden gick vi till shoppingcentret igen och skulle småshoppa. Och hur gick det då? Jo, Dennis kommer hem med hur mycket saker som helst och jag fick med mig en tisha hem. En ynka tisha. Då slog det mig; min pojkvän är en bättre shoppare än mig! Haha jag har aldrig varit med om liknande. Men i  morgon ska jag ner igen då alla jobbar och då ska jag visa vad jag går för! Fanns massa mysiga affärer med hur tuffa saker som helst. Men skor och nyårskläder står först på listan.

En annan sak jag la märke till var att alla, då menar jag ALLA har lugg här nere. Och så ser alla lika dana ut. Var jättekul när jag väl började tänka på det. En lugg, en till lugg, 28 luggar till :) Unga som gamla. Så jag ligger före deras mode eftersom jag precis klippt bort min raka fina, älskade lugg. Så det kan gå..

Idag ska vi se om vi får tag på biljetter till en flamenco show inne i stan. Så då blir det middag på någon restaurang innan. Men vi får se hur det blir. Annars har vi inga planer sådär.  


Dennis myser på balkongen (igår)




Hihi


» Kim

söta pilder dåå! :)

2008-12-28 // 13:15:43

Ni glömde något när ni åkte!



Mig ! :(

2008-12-28 // 18:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback