Vännen min

Hihi, känner mig glad nu. Åkte iväg för att träffa mitt lilla troll Sassa som har försvunnit i lika mycket jobb som jag. Det var år och dar sen vi hittade på något så vi gjorde en gamal goding; RedBull och en biltripp. Åkte Slingerbulten fram och tillbaka och snackade skit. Och det lilla gjorde mig så glad.

Vi har en konstig relation. Vi har varit vänner i hundra år snart. Vi har våra perioder när vi hinner och kan umgås mer än andra gånger. Men vad som än händer, hur sur man än kan bli så vet vi båda att vi alltid kan komma tillbaka till varandra. Det är en trygghet. Det är vänskap. Vi har inte träffats på evigheter men  vi kan plocka upp allt från där vi var innan och bara ha det som vanligt.


Enkel, men kärleksfull vänskap.


» Sassa

även fast vi inte alltid ses gullet...

så bär jag alltid dig med mig överallt :)





hjärta

2008-12-16 // 17:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback