Alla hjärtans dag

Torsdag idag. Och alla hjärtans dag är det med. Jag vaknade av att Dennis ville att jag skulle gå upp och  äta frukost med han. Jag var inte på mitt bästa morgonhumör så jag mummlade om att det var tidigt och sen slumrade jag om. Flera gånger försökte han få upp mig. Tillslut vaknade jag till liv och klev upp. Då har han dukat fram frukost i köket och så hade jag fått en ny stor och fin tekopp som det stod "God morgon, snygging" på och sen var det hjärtan på. Jag blev alldeles glad :) Så gjorde vi te sen kröp vi ner i sängen igen och tittade på en massa Two and a half men avsnitt. Dennis mådde illa och kände sig sjuk dock. Så det blir nog inget speciellt för oss idag. Tråkigt. Men man kan ju gå ut och mysa andra dagar också.

Sitter nere på jobbet i min ensamhet. Sassa var förbi en stund och spelade lite Vändtia sen skulel hon åka hem till sin karl. Sitter och funderar på vad man kan fördriva tiden med. Jag har en bok som snart ska vara utläst, men den ligger i min trasiga Volvo och gör ingen nytta alls där. Så jag har noll kul att göra. Och inte är det någon som har tid att komma och ta en fika heller :( Men men en dag själv på jobbet ska man väl klara av?

Well well nu ska jag nog leta upp lite roliga bloggar och fördriva tiden med.

Till sist: Jag älskar min underbara älskade Dennis så mycket att jag inte ens finner ord för det. Du är det bästa i hela vida världen och jag har en sådan tur att jag har dig vid min sida här i livet. Du är bäst Elsklo :)

Jessica & Dennis 11/5 - 05


» MAMMA

Ni har turen sinsemellan att Ni funnit just Varandra!! För Ni båda är fantastiska och unika individer med världens godaste Hjärtan!!!

2008-02-15 // 10:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback