hard work work

Lov! Lov! Lov! Hur skönt är inte det? Skulle varit ännu skönare om jag hade lov från jobbet också. Men icke. Ska ner och jobba senare idag. Innan dess så blir det nog till att städa (för ovanlighetens skull) och pyssla här hemma. Jag skulle vilja åka till stallet men Dennis ska ha bilen plus att jag inet hinner åka kommunalt eftersom jag som sagt ska jobba sen. Well well..

Annars då? Jo det mesta rullar på. Kom att tänka på att jag måste ha ett heltodsjobb i sommar :S Eftersom skolan är slut då så kommer jag inet få studiebidrag och allt det där. Så jag måste få in en fet löns å jag kan betala hyran. Känns lite stressigt. Helst av allt vill jag bara vara ledig sommaren ut, och sen jobba. Tycker att det skulle jag ha förtjänat. Men vi får se hur det blir med den saken. Usch.

Nu ska jag studsa in i duschen och dra igång litre bra musik sen städa.


Later!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback