Killer piller

Usch jag får ångest. Min älskade Killer ligger uppe på min garberob och kikar ner på mig. Men han har inte den blekaste om vad jag håller på att planera. Måste nämligen ringa och boka en tid för kastrering till han idag. Jag känner mig så hemsk som ska lämna honom till en främmande människa som sedan ska operera honom. Bort med manligheten, bara sådär. Och tänk om något skulle gå fel? Usch det känns skit jobbigt. Trodde verkligen inte att jag skulle bli såhär känslig med katterna. Det känns bara så hemskt. Stackars min Killer.

Sen en vacker dag är det dags för Sajko att åka in också. Blä för det här med hankatter! Men revirmarkerar dem så finns det ingen annan utväg.

Annars? Det är onsdag idag. Det är löning för min del idag. Så lika snabbt som pengarna komemr in ska de ut igen. Så idag har jag varit duktig och betalat mina räkningar :) Sen så är inte min dag så mycket roligare. Det enda som står på schemat nu är att åka till jobbet sen vid 3 tiden. Kanske ska plugga lite om ingen gullig vän kommer och spelar kort med mig! Efter det blir det kanske stallet, om vädret tillåter.

Måste tipsa om Raised Fist's nya låt - Perfectly broken. Underbar!!


» Sanna

Ha en fin dag :)

2008-02-27 // 10:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback